Není to poprvé - pro redakci Práva

25.11.2012 16:46

Není to poprvé, co jsme redakci Práva nabídl několik svrchovaně aktuálních řádků, mj jako reakci na komentáře sociologa a analytika k energetice. Není to poprvé, co Právo moji nabídku ignorovalo, skončila, jak se říká v "redakčním koši".  Je to zajímavé, v energetice mám za sebou pouhých šedesát let, napovídá to, že o ní něco málo vím. Odborný časopis Energetika mi za poslední dva roky uveřejnila na 15 příspěvků, 8 obsáhlých odborných článků o světové a evropské energetice , další krátké články o jejích aktuálních problémech. Mé referáty přijaly Světové energetické kongresy (WEC) v Tokyu a Buenos Aires, Kongres k generálnímu zasedání další světové organizace,  CIGRE (Paříž). Byl jsem pravidleným autorem čs. příspěvků pro práci Komise pro energetiku Evropské hospodářské komise (Ženeva), byl jsem pravidelně zván na wokshopy a konference Mezinárodního ústavu pro alikovanou systémovou analýzu, mé práce se díky tomu octly ve sbornících vpravdě světových nakladatelství Pergamon Press a North Holland. Mohl bych ještě dlouho pokračovat...

Připomínám si tak biblický výrok: Je mnoho povolaných a málo vyvolených! Pro Právo jsem ještě jako autor ještě nedorostl!

—————

Zpět